2012-12-23

Julafton på ingång

I fredags var det den mörkaste dagen på hela året och även vädret passade på att visa sig från den sidan - det ösregnade och jag bestämde mig för att spendera min förmiddag i sängen.

Igår jobbade jag fram till klockan ett, en av de absolut jobbigaste dagarna så här långt då jag av någon anledning plötsligt fick jätteont i vänstersidan av min nacke, vilket också snabbt spred sig upp i huvudet. Sedan vände det däremot på eftermiddagen då jag Alice, hennes syster Mimmi som är på besök från Sverige, och Sofia åkte till cheesecake factory för lunch och cheesecake. Och efter det åkte vi vidare in till Boston där vi såg "the Hobbit" i 3D. Jag ÄLSKADE den! Om någon av er där ute inte redan har sett den - se den! Så grym! Och 3D:n gjorde verkligen att filmen fick ett helt annat djup. Längtar redan tills de två sista filmerna kommer ut! Jag är fortfarande exalterad! :D

Nu skall jag kila och äta frukost och efter det blir det nog en promenad i solen. Dessutom funderar jag på att internetshoppa en julklapp till mig själv lite senare. Vi får se! ;)

God jul på er alla! Kramar!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar