2012-12-31

Gott nytt år!

Nu är 2012 inne på sin sista refräng och det känns faktiskt bra med ett nytt år och en ny start, förhoppningsvis inte bara för mig utan också för hela mänskligheten - det kan verkligen behövas!

Jag har inte skrivit på ett tag då det varit fullt upp, mycket aktiviteter med familjen då barnen har varit hemma och alla har varit lediga. Nu skall det bli skönt att börja jobba igen - så att man kan vila upp sig igen - som pappa brukar säga! Jag börjar faktiskt förstå vad han menar, förut har jag mest tyckt att han har varit en skum typ när han sagt så! ;)
Därmed inte sagt att vi inte haft en bra vecka, för det har vi! ;)

Hur som helst, nyår firas i år på en liten tacomiddag för Alice, mig och Sofia. Snart skall jag åka och plocka upp Alice så att vi kan åka och handla lite grönsaker - yummi!

Hoppas ni alla får en fin kväll! Hos oss i USA är det 7 timmar kvar tills det nya året anländer medan det för er i fina Sverige nu endast är knappa timmen kvar. Gott nytt år, kramar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar