2011-10-17

S.O.S

Idag skulle jag vilja skicka blommor till alla fina människor som varit så stöttande under den här prövningen. Men eftersom jag inte har råd att skicka blommor så har jag dagen till ära på mig en blommig klänning - det är inte helt illa det heller!?

Tänkte också berätta för de av er, kära vänner, som undrar vad jag pysslar med i och med att jag inte har skrivit något om någon flygbiljett hem än. Jo, så här ligger det till. Jag är kär i min läkaren här i Nya Zeeland och vi har bestämt oss för att gifta oss, så jag stannar här. Haha, gick ni på den?

Nej, läget är som så här att jag har varit i kontakt med SOS International samt med mitt försäkringsbolag. Och nu har försäkringsbolaget bestämt sig för att låta SOS Int. hjälpa mig med att arrangera min resa hem. Så nu inväntar jag att alla reseplaner skall bli klara så att jag kan påbörja färden hem till Sverige igen.

Och för er som har sett SOS International (programmet på TV där de hjälper drulliga svenskar hem från semestern) vill jag bara påpeka att jag kommer att avböja alla eventuella erbjudanden om att bli filmstjärna... ;)

Jag kommer att berätta mer när jag vet mer, helt enkelt.

Hej så länge!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar