2011-10-08

Kläddebut

Nu är det morgon (Söndag, vilket jag mest påpekar som en påminnelse till mig själv då jag är fast mellan min dators svenska tid och min verkliga tid som jag försöker leva i här i NZ.) här och jag har riktiga kläder på mig för första gången sedan i Onsdags. Skriver vi ens veckodagar med stora bokstäver i Sverige - börjar bli förvirrad på allvar? Och nu får vi se vad som händer idag. Jag känner mig något bättre än igår, men jag får se till att inte studsa runt en massa ett litet tag till.

:)

1 kommentar:

  1. Uöh, tycker jag är inne på din blogg typ varje dag, men så är det alltid massa catch-up jag måste göra. Trevligt ffs! Anyhow, veckodagar skriver vi med små bokstäver i svenskan. Så mycket har jag lärt mig av två års journalistutbildning >_<

    Hoppas folk fortsätter vara lika soeta och bra som de är nu. Jag är lite avundsjuk faktiskt, bortsett från barnen.

    SvaraRadera