2011-10-04

Godmorgon!

Imorse gick jag upp riktigt tidigt för att kunna äta frukost i lugn och ro innan jobbet. Fast det blev ingen lugn och ro, tvillingarna brukar tydligen komma upp när dem hör ljudet från köket och sätta sig och pladdra vid köksbordet. Så imorgon tar jag frukosten med mig till mitt rum. Är det här vad man brukar kalla learning by doing?

Förresten glömde att säga att igår såg jag mina första Nya Zeeländska emos - de finns här också! De är tydligen en väldigt vanlig art, dock inte unika för Nya Zeeland. Jag råkar veta av egen erfarenhet, typ.

Nu skall jag stretcha lite, borsta tänderna och gå upp och börja med morgonrutinen (fick just en flashback från ålderdomshemmet)!

Berättar något roligt i eftermiddag, kanske blir det någon fin bild idag också? Tror dock att det skulle bli fult väder igen ett tag...

Ciao, Ciao! ;)

1 kommentar:

  1. Godmorgon! hoppas du får en bra dag nu! kramar!77 Carolina

    SvaraRadera