2011-10-05

Onsdagen den 5/10-2011

Okej. Jag har fått influensa och plötsligt känns Nya Zeeland och allt här väldigt stort och jobbigt. Jag kan väl säga som så här att jag hittils har vuxit massor (även om vikten rasar) och lärt mig så otroligt mycket. Bara att flyga hit har fått mig att växa tre meter. Och jag har lärt mig att jag på en arbetsplats måste ta plats, säga ifrån om vad jag känner och om vad jag tycker och i framtiden kommer jag inte att vara godtrogen och naiv utan ställa de okeväma frågorna. Jag tänker aldrig mer se mig som ett offer för omständigheterna det är upp till mig att skapa mitt liv, jag tar inte skit. Det är sant som de säger att den inre friden kommer inifrån att det som betyder mest är vännerna och människorna runt omkring en. Jag vill bryta ett mönster, och må det aldrig komma tillbaka! Flyg fula fluga flyg. Och den fula flugan flög?

Nu skall jag gå och snora igen. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar