2011-10-07

God fredagmorgon, Sverige!

Godmorgon!
Det har hunnit hända mycket här medan ni låg och sov så sött i era blågula sängar. Jag har hunnit länsa frysen på glass, läsa en halv bok, se ett "Bonde söker fru" (trots dålig internetuppkoppling), få chokladglassfläckar på mitt nattlinne, duscha, och slutligen har jag också lyckats svälja hela två stycken antibiotika piller. Och jag börjar faktiskt känna mig bättre. Inte helt bra, men bra mycket bättre. Jag längtar efter att kunna stiga upp ur sängen och göra något skoj, typ börja leka med min kamera - eller vad som helst! :)

Solen har förresten skinit i två dagar här och helgen förväntas bli fin, så jag hoppas på att få njuta lite grand så fort jag känner mig bra nog att exponera min vita fejja i skenet av den här extremt starka solskyddsfaktors krävande glödlampa. Okej, nu skall jag avsluta och lägga ned det här inlägget innan jag blir alltför irriterande hurtig, det finns risk för det.

Tänkte bara berätta en sista sak. Det är märkligt, jag har hört amublansljud eller om det är ljudet av en polisbil minst ett antal gånger per dag sedan jag anlände hit. Eller så kanske det är när man inte lever som en eremit ute i en svensk gyttjepöl (misstolka mig rätt mamma, jag älskar faktiskt att bo hemma - kan du ta mig tillbaka efter det här? Jag gör vad som helst - tvättar, diskar, bakar kakor!).

Ha en underbar dag och händer det något som gör er dag extra vacker, emaila mig gärna och berätta! :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar