2011-10-07

Grodan som grät...

Fråga mig inte om titeln, inte än - förklaringen kommer. Skall bara samla mig lite. Natten var inte enkel. Boken jag läste handlade om döden just när jag skulle sova. Och när jag blickade ned på mitt nattlinne hade chokladglassen lämnat en fläck som såg ut som en gråtande pilgiftsgroda. Och eftersom mitt nattlinne är rött fick jag mitt i ett anfall av vidskeplighet för mig att min chokladglass-groda grät blod. Det var en fruktansvärt traumatisk upptäckt. Fast i skenet av morgonens ljus låter den naturligtvis fruktansvärt skrattretande istället, jag vet, haha.

Efter incidenten med den gråtande grodan sov jag oroligt och vaknade flera gånger och hade svårt att andas och fick för mig att hela jag hade svullnat upp i en allergisk chock (som faster Marge i Harry Potter, bok tre) och höll på att kvävas till döds. Så var det naturligtvis inte. Nu är natten tack och lov över och jag får väl gå och och ragga till mig lite frukost och vila lite till sedan. Är sugen på att bli frisk och kunna vara lite aktiv och positiv och så där äckligt hurtig igen. Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Hej älskade Elvis! Fått ditt meddelande, svarar på det senare i helgen. Tänker på dig.. Vi hade en mycket lyckad Italiensk afton i butiken igår kväll..!!
    Vi hörs
    Kraaaam Monica T

    SvaraRadera