2011-10-02

Glömde att säga...

... att det är jättekul att se att så många följer min framfart här på bloggen! Idag var det över 100 läsare! Tack för det, men jag hoppas inte att ni förväntar er några stordåd ännu, haha. Först gäller det att lära känna familjen och alla rutiner och få iordning på vardagslivet, sedan kan jag ge mig ut och erövra Nya Zeeland! Så ni får ha tålamod och jag tänker göra mitt bästa att inte flumma iväg alltför mycket och skriva saker som ni finner upplyftande så att ni får en bra start/avslut på dagen!

Och dessutom vill jag tillägga att det alltid är jättetrevligt när ni tar er tid att stötta mig genom att skicka in en liten kommentar med vad ni har på hjärtat - oavsett om det handlar om någon fråga ni eventuellt har eller om ni bara vill vara allmänt gulliga - som vanligt! Och om jag inte svarar på email ibland så beror det på att den har varit lite krånglig ett litet tag (jag dissar er alltså inte).

Jag hoppas också att jag snart kommer att få tillfälle att fotografera omgivningarna lite mer, så att ni får se hur det ser ut här nere!

Hejhopp! :)

1 kommentar:

  1. Du har ju knappt kommit dit! klart att du inte hinner erövra landet än, du har ju en hel familj + en ny kultur att lära känna lite bättre innan du hinner med sådant ;) kramar!

    SvaraRadera