2011-09-21

8 dagar...

What can I say? Tänkte ha två dagar av skön avslappning hemma. Istället har de två senaste dagarna varit två dagar fyllda av onödiga (?) mer eller mindre nojiga tankar. När jag väl kommer fram till flygplatsen vad skall jag till exempel skriva på mitt "Passenger arrival card" under frågan om vilket yrke jag har? Who am I? What am I? Ung och dum? Eller är det godkännt att skriva "NOTHING"? Man får ju inte ljuga då man fyller i det där kortet, då kan man få böter och fängelse. O_o

Det där med att älska Bertil är ju bara att glömma, jag kan inte ens sluta fred med honom...
What to do, What to do? Fast jag tror nog att jag kommer att klara av att komma in i landet. Så länge jag bara låter bli bombskämt och uppför mig på ett icke-aggressivt sätt. Eller???

Ciao, Ciao!

1 kommentar:

  1. Det kommer gå så bra, du är duktig på allt du förtetar dig!! Kommer dock sakna dig väldigt mycket.

    SvaraRadera