2011-09-29

6 timmar...

Godmorgon allihopa!

Nu är det bara sex timmar kvar tills jag står på landvetter flygplats. Och, om jag inte är ute och cyklar (vilket jag inte tror, sitter ju här i sängen) ca 38 timmar tills jag landar i Auckland. Av den händelse att jag kanske räknar lite fel så kan jag tala om faktan för er och ni kan göra matematiken. Så här ligger det till: på fredag klockan tio på kvällen svensk tid landar jag på Aucklands flygplats. Nya Zeeländsk tid landar jag klockan tio på lördag morgon. Så vi får planera lite inför framtida skypesamtal med tanke på tidsskillnaden, haha. Men allt man vill kommer att fungera! ;)

Det är tur att lillasyster är hemma, jag hade inte orkat vara ensam hela dagen. Jag känner att det här verkligen är ett väldigt litet steg för mänskligheten men ett enormt steg för mig. Jag känner mig inte riktigt i balans, men det är väl som med sjösjuka - man vänjer sig. Annars får jag väl, hur lite det än är min stil, leta upp en bar på flygplatsen eller något, haha.

Nej, nu skall jag sluta tjata, jag lovar. Tänkte faktiskt bara skriva att det är frukostdags och sedan väcker jag nog lillmonstret så att hon kan sysselsätta mig med något roligt.

Ciao, Ciao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar