2011-09-28

1 dag, imorgon bär det alltså av...

Jag hinner inte skriva så jättemycket just nu. Jag håller på att packa och slå in presenter till familjen. Jag är väl både trött och nervös för jag slog nyss in en present utan att skriva i boken (som jag hade tänkt mig) och nu kan jag inte slita upp paketet för att göra om det - för det var det sista pappret jag hade kvar. Grrr...
Men annars går det rätt bra med packningen. Har också checkat in och skrivit ut mitt boarding-card på internet och jag är verkligen på G nu.

Idag gjorde mamma ett snyggt uttalande tyckte jag. Hon sade: "Elvis du har blivit smalare, du är kurvigare nu". Hm, blondheten är på topp. Men det är därför jag älskar henne.

Det här är sista gången jag skriver på min bärbara innan jag har kommit fram till Nya Zeeland, nu har det blivit dags för den att rengöras och inta första parkett i handbagaget. Förmodligen skriver jag inget mer nu förrän på lördag tidigast, men vi får se.

Ciao, Ciao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar