2011-09-26

3 dagar...

Vilken dag! Solen sken och höstlöven kastade glada leenden över hela Göteborg. Och som om det inte vore bra nog spenderades den här måndagen på café i glada vänners sällskap. Tiden bara rann förbi - det blev lyckat på det där oväntade härliga, nästan magiska, sättet. Jag brukar inte sammanföra gamla och nya vänner, var lite rädd för att det skulle bli obekvämt och kännas stelt. Men jag hade inte behövt oroa mig, det var underbart att träffa er alla och känna hur bra vi kom överrens. Efter att ha fått ta emot all er härliga energi är jag nu redo för allt - jag skulle till och med kunna erövra världen en sådan här dag.

Nu får jag inte glömma att berätta att jag idag äntligen fick köpt ett nytt macro-objektiv (efter en veckas övervägande)! Och imorgon får jag hem mitt vidvinkelobjektiv, så nu är jag redo att dokumentera min resa på allvar! Det skall bli så spännande...

Glöm nu inte att jag alltid finns här på internet, endast några musklick bort. Och när jag kommer tillbaka är min förhoppning att vi återigen kan samlas och att ni då vill berätta allt om vad ni varit med om under året som gått och i vilken riktning i livet ni är på väg. Jag ser också fram emot att kunna dela med mig av mina nya historier, visdomsord och fotografier från mitt år på andra sidan jordklotet.

Ciao, Ciao! ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar