2011-09-09

20 dagar...

TGIF! Och tack gode Georgia för att du lärde mig vad det betyder!

Är verkligen super-duper trött efter att ha jobbat hela veckan i nio timmar varje dag. I onsdags morse fick jag ännu ett email från min värdmamma - jag längtar verkligen efter att få åka! Det finns ju ingen återvändo, det känns bara så onödigt att vänta tjugo dagar till!

Familjen har det fint och tvilling-tjejerna är numera inte längre 3 utan hela 4 år! Det känns bara så bra att vi alla blir äldre och förhoppningsvis klokare. Jag är inte längre tonåring och tjejerna är redan 4 år gamla! Jag börjar känna att det här nog kommer att gå vägen!

Nu skall jag och Matilda snart titta in hos Lina och kanske ser vi på "Mannen som kunde tala med hästar" ikväll. Vi får la se.

Ha en underbar helg!

Ciao, Ciao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar