2013-01-08

Waiting for the fat bill to come

Hej, hej! Det är med glädje jag känner att jag kan berätta att min förkylning nog äntligen börjat förbereda sig för avfärd! flygbrillorna och halsduken är på, vad den väntar på vet jag inte. Jag vet däremot vad jag väntar på - en fet sjukhusräkning. Det skall bli intressant, men förhoppningsvis har man inte en försäkring för intet.

Hoppas att ni alla, eventuellt uthålliga, läsare mår bra och har haft en fin dag. Min har just börjat. Fick lite sovmorgon idag så jag startar jobbet klockan kvart i ett med att plocka upp lilla I på dagis. Sedan plockar vi upp E lite senare och efter det tar vi det bara lugnt hemma. Ingen svenska skolan eller simträning, vi är fortfarande i uppstartsfasen sedan förkylningen! ;)

Och på fredag drar Sofia, Alice och jag till Silverbay för att ta 3 credits, sedan var det bara 3 stycken kvar. :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar