2011-09-05

24 dagar...



Mille

Idag fick jag ett email från min värdfamilj i NZ. Vi har inte haft någon kontakt alls under de senaste veckorna och jag hade precis börjat känna mig lite olustig beträffande detta. Men nu vet jag varför. Hela familjen har haft influensa i flera veckor! Usch och fy! Skönt att höra att de mår bra nu i alla fall. Själv väntar jag bara på att min förkylning skall blomma ut i full influensa den också. Fast med lite positivt tänkande och ett par C-vitaminer var dag kanske jag kan jaga den på flykten?

Snart tror jag bestämt att jag måste fixa mig en hemsida för mina foton för här på bloggen ser allt ut som en potta skit - oavsett om bildkvaliteten faktiskt är en potta skit eller inte!

Och sedan avslutar jag inlägget med att säga att för dem av er som inte vet vem Bertil är så skall ni inte vara ledsna. Nej, skämt och sido, Bertil är vad jag kallar min inre kritiker. Fast inte ens jag är riktigt säker på vem han är, i vilken skepnad han dyker upp i nästa gång eller i vilken omfattning han påverkar mitt liv. Det är just därför jag i alla fall är tusenfalt övertygad om att han är en riktigt besvärlig typ! Om denna förklaring kastar något ljus över frågan om vem Bertil är är jag däremot inte lika övertygad om. Det får väl helt enkelt var och en bestäma var och en för sig? ;)

Ciao, Ciao!

1 kommentar:

  1. Vilken otroligt vacker bild på Mille!
    Dina bilder här ser inte alls ut som något man gör i pottan, tvärtom,(vad det nu skulle vara men något väldigt fin)

    Du är en naturbegåvning du!:)
    Kram Mia

    SvaraRadera