2011-06-14

Party

Igår avslutade jag en av tre utbildningsdagar som vi som skall arbeta som sommarvikarier på kommunens äldreboenden skall gå igenom. Vi fick fem timmars information om förflyttningsteknik, vilket var väldigt användbart liksom nödvändigt.

Idag, tisdag, har vi en ledig dag, jag passar på att ta det lite lugnt, fixa matlådor inför imorgon, fixa mig lite snygg och ikväll skall jag hänga med de andra lärarna på min skola ut och ha lite avslutningsfest eller vad man skall kalla det. Det blir lite mat och vem vet vad mer? ;)

Imorgon, onsdag, är det som sagt var återigen dags för föreläsningar denna gång med titeln "Introduktion i vård och omsorg" samt "Läkemedelshantering". Det blir intressant.

torsdag blir det ytterligare ett par timmar förflyttningsutbildning på hemmaplan samt brandutbildning, vilket känns tryggt och bra att ha gått igenom ordentligt!

fredag blir det jobb på fritids och kvällen kommer att spenderas med min fina lilla syster, våra underbara vänner Emma och Liza samt hennes pojkvän. Ett underbart gäng! Längtar redan! ;)

Ciao, Ciao! ;)









2 kommentarer:

  1. Svar;
    Du kan maila mig på ellinoresandgren@live.se så kan jag scana in pappret och skicka som en fil till dig :)
    Själv har jag fått pappret från min mormor och hon i sin tur har fått de från någon annan så jag vet inte hur man kan få tag på ett :S

    SvaraRadera
  2. hej (: jag tänkte bara höra hur de funkar med visum och sånt när man åker till ny zeeland/australien själv utan förmedling. hur gör man för att få de? och är det svårt?
    jag har nämligen också börjat söka på aupair world nu när de går så segt. och så lutar det väl mot australien eller nya zeeland.
    och just de, hur mycket fick du betala för flyget? och bokar du enkel eller en sån så du kan boka hemresan när du vill under ett år? :P mycket frågor där kände ja. men hoppas du orkar svara :)

    SvaraRadera