2010-08-24

Min nya BFF (Best Friend Forever)

Jag har nyligen fått en ny bästis (och en betydligt plattare plånbok - och så säger de att man inte kan köpa sig vänskap!) i form av en ny kamera, det blev en Canon Powershot S90. Det är en blandning mellan en digitalkamera och en systemkamera. Valet var, enligt pappa som är expert och expediten i affären, rätt enkelt eftersom den är bra nog att utvecklas som fotograf med, men samtidigt lätt nog att bära med sig när man jobbar i stallet.

Hur många gånger har man inte hört uttrycket "En bild säger mer än tusen ord"? Flera lektioner på kunskapsgymnasiet ägnades, om jag inte minns fel eller tänkte på annat, åt detta ämne. Därav beslutet att köpa en ny kamera. För om jag fotograferar och använder mig av bilder i bloggen, då måste jag väl spara en massa hjärnceller och tid? Min förhoppning är att bilderna skall kunna beskriva det som jag inte kan beskrivas i ord, dessutom kommer bilderna förhoppningsvis att ge bloggen lite mer färg och glans.

2 kommentarer:

  1. Mer bilder åt folket!

    SvaraRadera
  2. Bilder vill se vill se <3 (nickar ivrigt) :)

    SvaraRadera