2011-09-25

4 dagar...

Tiden, läs helgen som snart passerat, gick fortare än jag beräknat. Jag hade en massa saker som jag tänkt mig att få gjort, men ännu kvarstår det så mycket på min att-göra-lista. I fredags firade jag med mina arbetskamrater, igår träffade jag underbara Becci och på kvällen hade jag, mamma, pappa och Lina-linslus en mysig god middag tillsammans.

Idag har jag snart skrivit klart min packlista, fikat lite med farmor och farfar och jag tror också att jag börjar bestämma mig för vilka objektiv jag skall köpa i stan imorgon. Det kommer att bli ett vidvinkel så att jag kan fotografera landskap och ett objektiv för macro- och porträttfotografering. Jag har fått låna ett objektiv  av pappa som har zoom och som fungerar för sport, djur och natur - med andra ord motiv i rörelse. Efter mitt inköp imorgon kommer jag ha en rätt skapligt komplett fotoutrustning. Sedan är jag äntligen redo att fila på min utveckling som fotograf - det skall bli så roligt!

Dagarna som kommer i veckan kommer säkerligen också att gå alldeles för fort. Imorgon blir det lite fika med dem av vännerna som känner för att snacka lite grand, på tisdag blir det tid till kära Karro och på onsdag åker jag och mamma till Kungsbacka för att kika in hos vår favorit naturterapeut. Utöver dessa inplanerade aktiviteter skall jag även packa klart och damma av mitt rum lite extra. Sedan tror jag att jag är redo och har allt färdigfixat för att åka...

Ciao, Ciao! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar